Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

KOMUNIKAČNÍ MIX (Promotion)

KOMUNIKAČNÍ MIX (Promotion)
* hlásná trouba marketingu
* komunikace s prostředníky
spotřebiteli
veřejností
* char. rysy komunikačního mixu
* komunikační proces
* základní formy komunikace
* masová
* osobní
* 4 hlavní složky a nástroje komunikač. mixu
* Propagace (definice a cíle)
- propagace výrobku a značky
- propagace firmy
* Podpora prodeje
- charakteristika
- klasifikace
* Public relations
-..
-...
=================================================

PROMOTION je každá
forma komunikace, prostřednictvím které firma informuje, přesvědčuje nebo připomíná své výrobky, služby, image, myšlenky, místo ve společnosti nebo vliv na společnost.
P. Němec

Zásady pro úspěšnou KOMUNIKACI (rady)
- cíle komunikačního mixu odvoďte z marketingových cílů
- přezkoušejte, které z komunikačních nástrojů jsou pro dosažení těchto cílů nejvhodnější
- každý komunikační nástroj má jen omezenou účinnost – nepřeceňujte!
- nasaďte komunikační nástroje tak, abyste dosáhli synergického efektu (aby se jednotlivé části navzájem podporovaly)
- pokuste se základní poselství vaší firmy uplatnit ve všech prostředcích propagace
- mějte odvahu k uplatnění netradičních tvořivých nápadů v propagaci
- propagace musí být v souladu s ostat. nástroji marketing. mixu
- pamatujte, že v propagaci mají přednost obrázky před textem
- propagační kampaň dělejte jen v případě, že máte dosti motivů a peněžních prostředků
- výdaje na komunikaci jsou investice – kontrolujte pravidelně přínos vašich investic
- pracujte s komunikačními profesionály

1 komentář:

  1. K dobré promotion patří hezké a hlavně chytré hostesky :-)

    OdpovědětVymazat