Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

DISTR. CESTY VÝROB. PROSTŘEDKŮ

DISTR. CESTY VÝROB. PROSTŘEDKŮ

- základní typy
I. Výrobce =====================================> průmysl. spotřebitel (uživatel)

II. Výrobce ========> průmysl. velkoobch. organizace =========> průmysl. spotř. (uživ.)
Výrobce =======> zprostředkovatel ===================> prům. spotřebitel
Výrobce =======> obchodní pobočka ==================> prům. spotřebitel

III. Výrobce ===> Zprostředk.===> Prům. velkoobch. ==========> Prům. spotřebitel
Výrobce ===> Obch. poboč.==> Velkoobchod ===========> Prům. spotřebitel

Hlavním typem jsou přímé cesty, anebo přes zprostředkovatele (nové).

Velkoobchodní organizace - specializované (výhoda – informace o konkur)
- univerzální (výh. – možnost získat nové spotřebit. kteří původně
nevyžadovali naše výrobky)


DISTRIB. CESTY SPOTŘEB. PŘEDMĚTŮ
(použití zejména nepřímých cest)
- je ve skriptech)
>> přes velkoobchod >> maloobchod
hlavně: Výrobce ====> Velkoobch.==> Maloobch. ===> Koneč. spotřeb


FORMY PŘÍMÉ CESTY
- prodej ve vlastních prodejnách
- podomní prodej
- prodej přes automaty
- přímý marketing


NEPŘÍMÉ DISTR. CESTY
- zboží s nízkou jednotkovou cenou, často kupované
- standardní výrobky široce prodávané
- výrobky prodávané na nejrůznějších trzích


Přímý marketing:
- prodej poštou
- zásilkový prodej (objednáv. z katalogů)
- telemarketing (objednáv. prostř. telefonu)
- prodej na základě televizních informací
- prodej prostřednictvím elektronických médií


Článek podporuje:
lisovna, vstřikování plastů , plastové reklamní předměty

Žádné komentáře:

Okomentovat