Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

TECHNICKÉ A TECHNOLOG. FAKTORY

- ROZHODUJÍCÍ FAKTOR marketingového prostředí
- VZRŮSTAJ. NÁKLADY na vědu a výzkum
- ZRYCHLUJÍCÍ SE TEMPO technic. a technologic. změn
- MALÉ A VELKÉ PODNIKY a jejich reakce
- NUTNOST KOMERCIALIZACE vědeckých objevů
- ORIENTACE na menší zdokonalování (pravidelně), a ne velké skoky ale ojedinělé
- ROSTOUCÍ REGULACE technologic. změn

ČINNOST PODNIKU OVLIVŇUJÍ
- demografické faktory
- kulturní vlivy
- přírodní vlivy
- legislativní vlivy

CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE

kupní chování konečného spotřebitele
kupní chování institucí

Aktuality: Bush slíbil zvýšit výdaje stát. rozp. a napumpovat tak do ekonomiky 75 mld. dolarů a chce snížit daně občanů. Min. týden – koruna na historic. maximu vůči euru (33,2 Kč/eur) – krátkodobé důvod – nákup KB Francouzi v Kč – nejdřív musí koruny nakoupit – kurz Kč má tedy vzestupnou tendenci.

Žádné komentáře:

Okomentovat