Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

DISTRIBUCE – DISTRIBUČNÍ CESTY

• DEFINICE, VÝZNAM, PŘÍNOSY
o SOUČÁST MARKETING. MIXU
• CHARAKTERISTIKA DISTRIB. CEST
o DISTR. CESTY PŘÍMÉ
o DISTR. CESTY NEPŘÍMÉ
o CHAR. DIST. CEST
• DISTRIB. MEZIČLÁNKY
o TYPY DISTR. MEZIČL.
o ZÁKL. FUNKCE A ČINNOSTI DISTRIB. MEZIČ.
o DISTRIBUCE – VÝBĚR. CHARAKTERISTIKA
o DISTRIB. CESTY VÝROBNÍCH PROSTŘEDKŮ
o DISTRIB. CESTY SPOTŘEBNÍCH PŘEDMĚTŮ
• ORGANIZACE DISTRIB. CEST
o VERTIKÁLNÍ
o HORIZONTÁLNÍ
• VÝBĚR MARK. DISTR. CEST
• CÍLE MARKETING. DISTR. CEST
• FYZICKÁ DISTRIBUCE
o CHARAKTERISTIKA
o CÍLE
--------------------------------
Definice:
Všechny procesy a činnosti, které souvisejí s přemístěním výrobků od výrobců ke konečnému spotřebiteli (aby výrobky byly na správném místě ve správném čase).

Klíčovou otázkou, kterou musíme řešit před prodejem výrobku je: „jak se chystáte prodat váš výrobek na tomto cílovém trhu?“ Výběr prodej. metod je ovlivněn povahou výrobku, tržním podílem kterého chceme dosáhnout, vzdáleností od trhu a místními distribučními praktikami
- výzkum trhu do kterého vstoupíte!

Distribuce – základní otázky:
Jakou cílovou skupinu uživatelů chceme dosáhnout?
Jaké jsou tradiční cesty na tomto trhu (respektovat místní poměry)?
Kdo poskytuje požadované distribuční služby?
Jaký stupeň kontroly si může ponechat výrobce? (jak jsou spotřebitelé zásobeni, jejich ohlas...)

Žádné komentáře:

Okomentovat