Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Marketingový mix - submixy

Marketing. mix



výkony organizace cena jako odměna za výkon

cenová úroveň
výrobek distribuce komunikace cenová diferenciace
(public relations-překlad)
značka odbytové reklama
cesty úvěrové aplateb.
design logistika podpora prodeje podmínky
servis
osobní prodej

sortiment public relations

záruky


Výrobek – srdce marketingu

• definice
• výrobek – jádro prodejní a odbytové politiky (determinuje, tzn. určuje rozhodnutí v ostatních submixech)
• komplexní (totální výrobek)
soubor vlastností (charakteristik)
• charakteristiky funkční
- hmotné (např. technické)
- služby - doplňují výrobek (servis apod.)
- tvoří samu podstatu výrobku (bankovní produkt – životní pojištění, hypotéční úvěr-tj.vlastně služba
• charakteristiky spojené s výrobkovým image
What is PRODUCT?
A product in marketing terms means anything that can be offered to someone to satisfy a need or want. (P. Kotler)
(Výrobek je v marketingovém pojetí znamená něco (cokoliv), co může být někomu nabízeno za účelem uspokojení jeho potřeb nebo požadavků.)

Žádné komentáře:

Okomentovat