Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Forma sdělení:

a) tištěný leták - vhodný pro produkty, které vyžadují vysokou informovanost
musí obsahovat titulek, ilustrace, psaný text, značku produktu a logo firmy
b) televizní reklama - scény ze života, svědectví, novinky, reklama typu proč, emotivní reklama, předvedení jak používat + vhodně vybraná hudba, psaný text, do 10sec název produktu a několikrát zopakovat
c) rozhlasová reklama - vhodná intonace, hlas, často opakovat
d) plakáty, bilboardy - maximálně stručné informace, soulad mezi sloganem a informací

výběr média:
výhody nevýhody
denní tisk flexibilita krátká životnost
široký záběr malá selektivita
špatná kvalita reprodukce
periodika selektivita
důvěryhodnost
dobrá kvalita reprodukce dlouhá perioda
delší životnost
rozhlas široký záběr malá selektivnost
nízké N omezená pozornost
televize dobrá kvalita reprodukce vysoké absolutní N
lepší pozornost
široký záběr
bilboard dobrá frekventovanost špatná kvalita reprodukce
flexibilita vysoká cena
malá pozornost

Žádné komentáře:

Okomentovat