Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

2 - DISTRIBUČNÍ CESTY SPOTŘEBNÍCH PŘEDMĚTŮ

 přímé = prodej ve vlastních prodejnách
podomní prodej
prodej v automatech
přímý marketing - prodej poštou
- zásilkový prodej
- telemarketing (po telefonu)
- prodej na základě televizních informací
- prodej po síti
= vhodné pro zboží podléhající zkáze, pro zboží které lze nabízet pomocí katalogu nebo v prodejním automatu
 nepřímé
 s jedním mezičlánkem -maloobchod (bez VO)
-velkoobchod (bez MO)
 se dvěma mezičlánky - velkoobchod i maloobchod
 se třemi mezičlánky - MO, VO a zprostředkovatel nebo prostředník

= vhodné pro zboží denní potřeby s nízkou jednotkovou cenou, pro standardní výrobky běžně dostupné v prodejní síti, pro výrobky prodávané v malých množstvích širokému okruhu spotřebitelů

= častější než přímé

Žádné komentáře:

Okomentovat