Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

4. KOMUNIKAČNÍ MIX

PROMOTION
= každá forma komunikace, kterou firma používá k informování, přesvědčování nebo připomínání svých výrobků, image, myšlenek, a místa ve společnosti.
charakteristické rysy:
 primární je komunikace
 přímé a nepřímé stimulování napomáhá směně
 příjemcem komunikace není pouze cílová skupina ale i širší veřejnost, která se může stát potencionálními zákazníky, distributory nebo obchodními partnery
 má doplňkový charakter vzhledem k ostatním prvkům mktg mixu, zvyšuje jejich účinek

úkoly promotion:
 informovat spotřebitele o novinkách na trhu, změnách atp.
 umožnit podnikateli prosadit se svým zbožím - zviditelňuje je
 tvořit image výrobku
 přesvědčit spotřebitele ke koupi
 upevňovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a veřejností

Žádné komentáře:

Okomentovat