Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

c) Podle poptávky:

typ marketingu poptávka charakteristika
konverzní negativní D
(zubař, očkování) tvorba a rozvoj popt. v rozsahu úměrném nabídce
stimulující neexistující D
(umělé svahy pro lyž.) stimulace zákazníka ta, aby popt. byla vytvořena
rozvojový potenciální D
(káva bez kofeinu,...) přesun od potenc. k reálné, vznik nových výrobků
remarketing pokles D oživení popt. modifikací produktu
demarketing nadměrná D snížení D tak, aby nepřevyšovala výrobní možnosti (zvýšení cen)
synchron mktg kolísavá D
(ceny zájezdů) udržet D vyrovnanou
udržující úplná D udržet D na stejné úrovni
přizpůsobící iracionální D
(alkohol, drogy, cigarety) zlikvidovat D

Žádné komentáře:

Okomentovat