Největší databáze studijních materiálů pro střední a vysoké školy.
Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).
Všechny tři generace TM
Všechny tři generace TM samy o sobě již nedostačovaly , protože chtěly pouze zvyšovat důslednost a disciplínu. I když po pravdě musím říci, že mé osobní úspěchy v pracovním životě přišly ve spojení s důsledností a disciplínou, tvrdostí k sobě i k jiným, v duchu tohoto učení TM třetí generace. S tímto cílem, naučit se smysluplněji a efektivněji využívat svůj čas, také přichází většina managerů na kurzy externích vzdělávacích agentur a jsou spokojení, když najdou odpovědi na otázky co, kdy a jak. Kámen úrazu ovšem potom spočívá v obtížném zavádění pravidel z tréninkových kurzů do praxe.Čtvrtá generace předně zkoumá pochody v naší mysli, potom se zaměřuje na vedení, řeší otázku, kam směřovat a samozřejmě se v neposlední řadě soustředí na řízení, abychom věděli, jak cestu tím správným naším směrem naplňovat v praxi. Čtvrtá generace navíc důsledně pracuje s tím dobrým z generace třetí, ale snaží se ji trochu zlidštit, protože praxe mnohde ukázala, že pro řadu lidí je nemožné dlouhodobě důsledně dodržovat kontext denních, týdenních a měsíčních plánů. Tento nejnovější TM rovněž odhlíží od priority potřeb dneška, od operativy a časté naléhavosti a učí nás spíše prevencím, koncepcím a hlavně kreativitě. Tím mnohem více zasahuje do našeho života a zajímá se mimo výsledků i o společný zájem člověka a firmy, motivaci, pocity či růst člověka, který jako individualita je nositelem těchto výsledků. Také tímto svým zaměřením na člověka snáz hledá návody, jak udělat ten první pověstný krůček ke změně, který stojí na začátku každé, byť sebedelší cesty.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat