Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Příležitosti

Provozovna je umístěna mezi dvěmi business centry s cca 800 zaměstnanci, z toho je 75% žen.
Výhodné podmínky podnájmu umožňují snížit ceny pod běžnou výši.
Hrozby
Zahraniční firma, která si pronajímá jedno z business center, zvažuje odchod z města.

3. Analýza prostředí
Ve městě se 100.000 obyvateli je 30 středních kadeřnických salónů (v průměru se 3 kadeřnicemi).
80% z kadeřnických salónů se soustřeďuje na poskytování služeb zákaznicím s nižšími příjmy.
Některé z těchto podniků poskytují i další služby (kosmetika, pedikúra, masáže apod.)
Co do počtu kadeřnictví je trh saturovaný, z hlediska personálního dochází k fluktuaci zaměstnanců.

4. Stanovení cíle
Otevření nového kadeřnického salónu a udržení dosavadní klientely.
Dále v průběhu 6 - 8 měsíců rozšířit klientelu alespoň o 30 % - v rámci vlastních volných kapacit.
Navýšení obratu díky rozšíření nabízených služeb o nové technologie barvení vlasů (vyšší přidaná hodnota).
V průběh prvního roku bude majitelka poskytovat služby sama.
Během dalšího roku chce na živnostenský list zaměstnat ještě dvě kadeřnice.
Cílem ve střednědobém plánu 2 let je v souvislosti s nárůstem personálu navýšit obrat o 200 % (?)

Žádné komentáře:

Okomentovat