Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Vlastní návrh marketingového plánu

Kadeřnický salón
1. Výchozí situace
Majitelka – žena, která má 5 let praxe v jiném salónu, kde od počátku pracovala na živnostenský list.
Disponuje poměrně rozsáhlou klientelou.
Dostala výhodnou nabídku na pronájem nebytových prostor v majetku města.
Jejím cílem je otevřít si vlastní kadeřnický salon a postupně (výhledově cca 1-2 roky) jej rozšířit – zaměstnat další kadeřnice.

2. Marketingová analýza - SWOT
Silné stránky
Výborná pověst jako kreativní kadeřnice.
Školení na novou technologii barvení vlasů.
Průběžná školení v oblasti vlasového poradenství.
Rozsáhlá klientela v kategorii střední třída.
Dobré kontakty na dodavatele kadeřnického sortimentu.
Základní znalost účetnictví.
Základní orientace v otázkách podnikání (sociální zabezpečení, finanční úřad, daně atp.)

Slabé stránky
Chybí zkušenost s provozováním celého salónu.
Chybí zkušenost s řízením lidských zdrojů.
Částečná znalost propagace a marketingu.
Nemá k sobě zatím výpomoc.

Žádné komentáře:

Okomentovat