Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

5. Marketingová strategie

Cílová skupina (zákazníci):
Stávající klientela, aktuální (pravidelně navštěvují cca 1krát za 6 týdnů kadeřnici)
Klientela bývalá (v databázi určité důvody: přestěhování, cena za služby, spokojenost s nabízenými službami)
Potenciální noví zákazníci

Produkt:
Kadeřnické služby – běžná šíře nabídky.
Nově nabízená technologie barvení vlasů.
Práce s profesionálními kadeřnickými výrobky.
Doplňkový prodej výrobků distribuovaných přes kadeřnictví.
Bezplatné vlasové poradenství (konzultace).

Cena:
Střední cenová hladina, srovnatelná s konkurencí v daném městě.

Způsob prodeje:
Pevná provozovna.
V případě objednání možnost navštívit zákazníka přímo doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat