Stávající zákazníci:
Informace o změně - nová adresa provozovny + další údaje.
Komunikace – dle možností – telefonicky, osobně, mailem apod.
Distribuce materiálu informující o nové službě – barvení vlasů, iniciační kupon na slevu.
Bývalá klientela (Lapsed customers):
Zkontaktování, zjištění příčiny „odpadnutí“, předání informací.
Motivace pro první návštěvou formou slevy na poskytnuté služby.
Potenciální noví zákazníci:
Využití výlohy provozovny.
Využití prostoru pro inzerci provozovny v business centru.
Distribuce informativního letáku do schránek v okolí.
Inzerát v místním tisku.
Motivace pro první návštěvu formou slevy na poskytnuté služby.
Branding provozovny:
Navigační systém k provozovně.
Komunikace přidané hodnoty – vlasové poradenství, nová technologie barvení vlasů.
Komunikace zaváděcích cen.
Žádné komentáře:
Okomentovat