Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

b) Specifikace informací

a) primární - získány prostřednictvím vlastního výzkumu a slouží výhradně výzkumu, nebyly nikde publikovány
b) sekundární - shromáždil je někdo jiný, jsou ale použitelné, již někde publikovány

a) kvalitativní
b) kvantitativní

a) o faktech
b) o znalostech
c) o názorech, mínění
d) o záměrech
e) o motivech

Požadavky na informace:
- relevantnost
- validita
- spolehlivost
- rychlé získání
- přijatelné náklady

c) zdroje informací
a) interní
b) externí - spotřebitelé

d) metody sběru informací
- závisí na účelu a cílech výzkumu, charakteru informací z hlediska dostupnosti

e) vypracování projektu výzkumu
= plán realizace výzkumu
- je-li výzkum zadáván agentuře, jedná se o nabídku, kde agentura ukazuje, jak pochopila problém
- požadavek profesionálního sestavení
- mrg manažer musí umět tento plán posoudit, aby byl schopen výsledky výzkumu správně interpretovat
- při sest. plánu je nutné znát odhad nákladů na realizaci projektu
- obsahuje:
popis problému
cíle výzkumu
potřebné informační vstupy
postup a metody výzkumu a jejich zdůvodnění
harmonogram
finanční nároky

Žádné komentáře:

Okomentovat