= činnost zaměř. na výzkum chování spotřebitele s cílem určit psychologické a sociální faktory, které ovlivňují přijetí produktu spotřebitelem
Analýza konkurence
= doplněk analýzy zákazníka
- zjišťuje konkurenceschopnost podniku v oblastech: dodavatele
zákazníka
nahraditelnosti produktu
snadnosti vstupu nových fy do odvětví
míry rivality mezi konkurenty
Pojmy ze skript*************************************************
Žádná společnost neuspěla v tom, aby chápala své měnící se postavení na trhu a své zákazníky i potřebu poskytnout konkurenční hodnotu.
Neúspěchy v řízení
Orientace na trhy cenných papírů a ne na skutečný trh
Na prvním místě zisky, na druhém spokojenost zákazníka
Respekt k zákazníkovi, cit pro vhodný trh, motivace zaměstnanců, aby vyráběli pro zákazníky vysokou kvalitu a hodnotu
Uspokojování zákazníků, uspokojování různých skupin zákazníků
Vnímání, obsuhování a uspokojování zákazníka na dobře pochopeném cílovém trhu
Poptávka po mrg pracovnících
Firmy dneška přežívají tím, že úspěšně konkurují na světovém trhu, nikoliv prostě na svém domácícm trhu
Ostatní světové trhy
Vyšší marketingová dovednost firmy
****************************************************************
Žádné komentáře:
Okomentovat