Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

6. Marketingový informační systém (pojem, složky, charakteristika)

Marketingový informační systém (MIS)
= pracovníci, zařízení a info technologie pro sběr, třídění, analýzu, vyhodnocování a distribuování potřebných, včasných a přesných informací tvůrcům marketingových rozhodnutí
Subsystémy MIS:
1. Vnitřní info systém
2. MRG zpravodajský systém
3. MRG výzkumný systém
4. MRG Decision Support System
1. Vnitřní informační systém
- poskytuje informace o tom, co se stalo
- info o objednávkách, prodejích, cenách, zásobách, pohledávkách, dluzích
- systém objednávka - dodávka - faktura
- systém podávání zpráv o prodeji se liší z hlediska charakteru odvětví, druhu výrobků ...
Požadavky kladené na informační systémy:
- pouze relevantní stručné informace
- systém vnitřních mrg informací
- nutné informace, které musí mgr manažer vědět
- poskytovat info potřebné pro tvorbu závažných rozhodnutí

Žádné komentáře:

Okomentovat