• celková koncepce technického řešeni;
• koncepce komunikační infrastruktury (LAN, WAN);
• konfigurace hardwaru;
• možnosti rozšiřovatelnosti výkonu HW;
• principy a podmínky HW integrace.
7. Návrh vazeb HW, ZSW, ASWa organizační struktury podniku
• rozmístění HW do jednotlivých lokalit podniku;
• vazby HW na ZSW a ASW (na kterých počítačích bude provozován který ZSW a který ASW);
• počty licencí SW s ohledem na organizační strukturu a distribuci HW (kolik licencí SW na jednotlivých počítačích sítě).
8. Služby související s dodávkou
• ekonomicko-organizační poradenství (zejména reengineering podnikových procesů souvisejících s optimálním nasazením ASW);
• údržba systému, způsob řešení modifikací a verzí ZSW a ASW;
• vývoj specifických aplikací na zakázku;
• pozáruční servis hardwaru;
• školení (typ, délka, jazyk, komu určeno, odhadovaný počet účastníků z řad pracovníků odběratele);
• horká linka;
• jiné služby.
9. Garance a záruční servis
• jaké garance je dodavatel schopen zakotvit ve smlouvě (provozuschopnost, úpravy podle změn legislativy, doby odezvy klíčových transakcí apod.);
• délka záručního servisu pro
- hardware,
- základní software,
- aplikační software,
- integritu celého dodaného systému;
• na jaké typy závad se záruka vztahuje.
Žádné komentáře:
Okomentovat