Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Kalkulace nákladů na dobu životnosti produktu

- využívá vztahů s klienty
- týká se vztahu mezi tím, co klient platí za produkt, a celkovými náklady, které klient vynakládá v souvislosti s užíváním produktu za dobu jeho životnosti


Celý vztah banka – klient je potřeba chápat více z nadhledu, na delší období, ne jen na životnost určitého produktu, to nám umožní konkurenční výhodu.


Koncepce strategického utváření pozice na trhu

- jakou úlohu má řízení nákladů v dané společnosti
- liší se v závislosti na tom, jakým způsobem se společnost rozhodla čelit konkurenci

Dva způsoby:
co nejnižší náklady (nákladové rozlišení)
nabídka vynikajících produktů (produktové rozlišení)

Úloha kalkulace nákladů při hodnocení výkonnosti
Ne příliš důležitá - produktové rozlišení
Velmi důležitá - nákladové rozlišení

Důležitost typu pružného rozpočtování při kontrole produktových nákladů
Střední až nízká -
Vysoká až velmi vysoká

Žádné komentáře:

Okomentovat