Desatero k úspěchu firmy
1.) Svorný, dynamický tým vedení podniku
2.) Vytvoření optimální vize, stanovení cílů a strategie jejich dosažení
3.) Náročnost stylu vedení lidí – stanovují se cíle (MBO), ale též možnost samostatného tvůrčího řešení
4.) Centralizace zásadních rozhodnutí – velkorysá decentralizace řízení podniku
5.) Marketingový přístup v řízení obchodu
6.) Uplatnění nejmodernějších metod řízení kvality
7.) Boj o snížení nákladů
8.) Získat lidi pro cíle podniku – motivace
9.) Kultura, filosofie firmy, etika řízení
10.) Rychlé a účinné transformační změny, přičemž se nesmí překročit absorbční schopnost podniku
Studie proveditelnosti přijatého strategického záměru
(FEASIBILITY STUDY)
Část objemová
Předmětem je studie, která objemové i kvalitativní cíle projektuje na skutečném trhu a skutečných výrobních, kapacitních, technologických podmínkách s potřebnými pracovními silami.
a.) Analýza trhu
Poznání trhu, analýza poptávky, konkurenční pozice, marketingové strategie, marketingový plán na základě marketingového mixu.
- Marketingový výzkum
Analýza informací o trhu a okolí
Studie potom vyhodnocuje:
- cílový trh projektu
- segmenty trhu
- analýza tržní konkurence
- analýza distribučních kanálů
- analýza oboru a jeho produktu (životní cyklus)
- stanovení vývoje poptávky
Žádné komentáře:
Okomentovat