Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

5. Specifické požadavky na bankovního manažera

(očekávání zákazníka/racionalita, spolehlivost a diskrétnost/ jako základní determinanta směrování procesu bankovního managementu; požadavky na bankovní manažery; etický kodex chování bankovního manažera)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Banka podniká se svěřenými prostředky, jejím posláním je zhodnocovat majetek jiných. Přitom jedinou zárukou pro klienta je důvěryhodnost banky! Vzbudit tento dojem je alfou i omegou chování banky, přičemž jsou to jen a jen lidé – zaměstnanci banky z nichž nejviditelnější jsou právě manažeři, kteří jsou zdrojem požadovaného chování (jinak anonymní) organizace.

Očekávání zákazníka od chování banky

Racionalita, spolehlivost a diskrétnost – tak lze stručně charakterizovat očekávání zákazníka od chování banky. K naplnění právě těchto očekávání musí směřovat proces bankovního managementu.
Na bankovní manažery jsou kladeny specifické požadavky.
Bankovní manažeři musejí:
umět vyhodnotit situaci nejen na finančních trzích
běžně používat techniky managementu rizika
využívat prostředky IT
pracovat s modely neurčitých situací
řídit se důsledně etikou bankovního podnikání

Žádné komentáře:

Okomentovat