Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Výběr médií propagace

Je závislý zejména na:
- druhu výrobku
- nákladovosti jednotlivých médií
- výši účinnosti jednotlivých médií /jaká část trhu bude reklamou oslovena/
- jaké skupině spotřebitelů bude zboží nabízeno /pro mládež – televize/

Osobní prodej
 je založen na bezprostředním kontaktu prodavače a zákazníka, což také umožňuje i lepší demonstraci výrobku a poznání potřeb spotřebitele
 je vyvíjen velký tlak na zákazníka
 může mít mnoho podob – obchodní jednání mezi představiteli výroby a obchodu
- zajišťování prodeje obchodními zástupci /dealery/
- prodej v maloobchodní síti
Je nejefektivnější prostředek komunikačního mixu!!!

Hlavní úkoly osobního prodeje

- získání informací (o prodejních možnostech, konkurenci a vlastní prodejní činnosti)
- příprava a plánování prodeje (informace o zákaznících, příprava prodejní argumentace, taktiky)
- rychlá reakce na požadavky zákazníků
- kontakt se zákazníkem
- uzavření obchodního jednání, nákupu
- péče o zákazníka po nákupu (vyřizování reklamací, poskytování dodatečných služeb apod.)

Žádné komentáře:

Okomentovat