Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Zadání:

Vyberte z SFA, EMA a CSS vždy čtyři nejdůležitější funkce, bez kterých byste software CRM nezakoupili.
SFA: systém řízení příležitostí (opportunity management), Sales configuration systems, Telesales/telemarketing, interactive selling system
CSS: kontaktní centrum, web self service (webová samoobsluha), field service dispatch (automatické vyslání servismana do terénu), problem resolution (rozpoznání problému)
EMA: analýza zákazníků, systém řízení kampaní,
Též přehled funkcionality str. 117 až 125 DOH:
...


Inovace CRM
Vysvětlete, jak chápete proces inovace CRM, uveďte jeho jednotlivé části.
Kroky inovace CRM:
- postup inovace CRM (proces vyhodnocování příležitostí, iniciace projektu inovace CRM, vlastní projekt inovace CRM – tvorba strategie CRM, specifikace syst., implementace syst.)
- činnosti navazující (vyhodnocení projektu inovace, řízení změn CRM)
str. 97-100 DOH

Zadání:
Specifikujte roli managementu v této souvislosti.
Musí inovaci podporovat, plánovat, řídit, jít v čele, mít přesnou představu čeho chce dosáhnout. Pokud je inovace svěřena jen IT pracovníkům (bez účasti MGMtu), pravděpodobně nesplní strategické cíle podniku a nebude zaměřena na prospěch podniku, bude řešit jen technologii a nepovede ke zlepšení podnikových procesů, lidských zdrojů. (??)

Žádné komentáře:

Okomentovat