o potenciálních zákaznících toho moc nevíme, někdo si může dělat jen legraci (objednávky s falešnými údaji), zákazník musí přijít na naše stránky/stránky s bannerem sám (jinak se o nás nedozví X televize - nedobrovolně vidí naši nabídku). Je omezen okruh zákazníků na uživatele internetu (produkty pro starší lidi), nelze prodávat složité produkty u kterých je nutné osobní jednání/vyzkoušení.., uživatel který přijde na naše stránky může z růz. důvodů odejít a nekoupit si nic –příp. jen vybrat a koupit v kamenném obchodě (u konkurence)..>> poměrně nízká účinnost reklamy.
Outsourcing – tvorba webových stránek – fyz. osoba, společnost, multimediální agentura, reklamní agentura.. (jednorázový náklad – cena záleží na velikosti subjektu a na tom co od prezentace očekáváme – osobní statické str. vs multimediální dynamická prezentace s databází resp. aplikacemi) ; provoz prezentace – aktualizace, správa , umístění na serveru, starání se o doménu a její prodlužování..- platí se většinou paušálně ročně či měsíčně.
Podporované funkce: marketingové programy, péče o zákazníka: stránky se mohou přizpůsobovat vkusu zákazníka, zařazovat do zákaznických skupin s podobnými zájmy, nabízet související produkty (personalizace, customizace). Usnadňovat pohyb a hledání na stránkách (nevědomé: cookies, vědomé: přihlášení se zadáním údajů).
Úkol: Jste v pozici pracovníka, který dostal za úkol realizovat prezentaci na Internetu
Zadání:
Jaký tým sestavíte, jaké profese bude zahrnovat, specifikujte pro každou profesi základní funkční náplň.
tým:
rozhodovatelé:
odborník na marketing a reklamu, psychologii prodeje apod., odborník na ekonomické otázky spojené s internetem, tester – otázky dostupnosti, přístupnosti (zapamatovatelnost), rychlosti, vizuální působení prezentace na lidi
realizátoři:
programátor, tvůrce grafického designu/fotograf.., zástupce programátora, u složitějších aplikací architekt který udělá návrh systému, správce – aktualizátor (nemusí mít přílišné programátorské schopnosti).
Žádné komentáře:
Okomentovat