Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Internet jako prezentační médium.

Základní používané služby, reklama. Přínosy a rizika. Outsourcing, tvorba a provoz prezentace na Internetu. Podporované funkce (marketingové programy, péče o zákazníka, atd.)
·
Internet- celosvětový systém propojených počítačových sítí. Nabízí zejména komunikaci (e-mail), předávání dat (FTP), specializované firmy nabízejí webhosting (prostor na webu), služby DNS (doménová jména, jejich rezervace a využívání), tvorbu internetových prezentací, vytvoření e-obchodů s možností využít služeb databází..
Reklama na internetu: prostředky: reklama na vlastních stránkách – možno vhodně informovat o svých produktech, zaujmout zákazníky, nabídnout ke koupi. Bannery – reklamní proužky na cizích stránkách- má přilákat zákazníky na jiné stránky (platí se buď za kliknutí, nebo pevný poplatek za délku zobrazení na str. či za počet zobrazení, nebo za objednané zboží provize..), Články na zpravodajských serverech – informuje o určitých produktech/službách (např. vzdělávacích kurzů, biopotravinách, lyžování..) a současně nabídne služby které k tomu za úplatu nabízí, nebo se alespoň firma uvede jako autor článku, či s nějakým kontaktem na sebe, fotografií svého výrobku apod. Registrace v katalozích a vyhledávačích – search engine optimization, případně zaplacení za přední pozici, resp. předplacení „klíčových slov“ – např. bazény, překladatelství.. Využití jako podpora – např. reklama v televizi, kde se objeví odkaz na webové stránky pro více info.

Přínosy: levný způsob propagace. (VS. NOVINY, billboardy, TV). Jednou se vytvoří, je dostupné mnoha zákazníkům, umožňuje komunikaci a zpětnou vazbu (např. e-mail). Kontextová reklama – je možné, že různé vyhledávací služby přivedou nového zákazníka na naši stopu, aniž by měl pocit že mu někdo něco vnucuje (on se o něco zajímá a také dostane tu nabídku).

Žádné komentáře:

Okomentovat