Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Typicky uplatňujeme při realizaci této služby následující postup:

· Před rozhodnutím o inovaci CRM proto považujeme za zásadní revizi podnikatelské důvody směřující k inovaci CRM. Ty zkoumáme v procesu vyhodnocování příležitostí inovace CRM. Výstupem je vize inovovaného CRM, která obsahuje základní ukazatele nebo způsoby jak ověřit, že v rámci inovace bude dosaženo očekávaného stavu . Pokud vedení podniku rozhodne o inovaci CRM, je jmenován vlastník projektu a dojde formálně k iniciaci projektu inovace CRM.
· Následuje iniciace projektu inovace CRM, ve které dojde k vytvoření úvodní studie obsahující klíčové požadavky na CRM, a následně k rozhodnutí o realizaci projektu inovace CRM.
· Globální analýza CRM se provádí formou samohodncoení podniku v kontextu TQM. Samohodnocení je doplněno cílenými rozhovory s vybranými pracovníky a výstupem je strategie produktů, komunikačních kanálů, infrastruktury, vymezení požadavků, analýza požadavků, návrh celkové architektury CRM.
· Následuje detailní analýza CRM obsahující katalog kategorizovaných uživatelských požadavků na CRM
· ------------------konec společné části SZZ z Managementu v inf. spol.----------------

Žádné komentáře:

Okomentovat