Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Vzájemná propojenost a podmíněnost je pro banku důležitá ze dvou hledisek:

1) při volbě struktury nabízených bankovních produktů
2) stanovení ceny bankovních produktu

Cena bankovního produktu je měnící se hodnota, která je vyjádřena v určitých jednotkách a která závisí na realizaci tohoto produktu. Cena je stanovena z cenové politiky banky. Za hlavní cíl cenové politiky banky se považuje stanovení takových cen bankovních produktů, které znamenají dostatečnou rentabilitu banky, odrážejí nákladovost banky a zlepšují konkurenční postavení banky na trhu bankovních produktů.

Tabulka z virtuální univerzity

Cenové programy

1) Přežití

Cenu bankovního produktu nám ovlivňují faktory vnější a vnitřní.

VNĚJŠÍ
- předběžná očekávání (představa) = klient přicházející do banky má představu o bankovním produktu a o cenové nabídce od konkurence
- zákon nabídky a poptávky
- konkurence

VNITŘNÍ
- cíle
- náklady
- zákazníci (banky vedou účty zákazníkům a přes tyto účty si zjišťují poptávku po těchto produktech

Žádné komentáře:

Okomentovat