Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

6.3.4 Stanovení hodnot strategických cílů

6.3.4 Stanovení hodnot strategických cílů
Cíle je nutno pospat hodnotou, teprve potom je možné určit konkrétní úkoly pro jejich dosažení (strategické akce, controlling projektu)
Některé příklady doporučeného postupu:
- Porovnání současně dosahovaných hodnot a předpokládaných cílů.
Př.: Strateg. penetrace na trh
• porovnat současné tržní podíly na segmentech
• posoudit plánované změny podílů a zkontrolovat se svými možnostmi
• určit cílovou hodnotu na jednotlivých segmentech, určit celkovou sestavu podílů na segmentech trhu

- Časový plán plánovaných hodnot
Zásada:
• začíná se od konečného cíle (po 3 letech)
• podle strategie i možností podniku se plánuje průběh

Příklad stanovení cílových hodnot
(obecné příklady pro jednotlivé perspektivy, neopisuji žádný projekt)

Finanční perspektiva


Zákaznická perspektiva

Procesy


Perspektiva potenciálu

Žádné komentáře:

Okomentovat