Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Provozní procesy

Provozní procesy:
- nákup materiálu
- transformace materiálových vstupů do produktu
- distribuce produktů zákazníkům
- řízení rizika

Obchodní procesy
- výběr zákazníka
- dohody s vybranými zákazníky
- udržení zákazníků
- zajištění růstu obchodu
Inovační procesy
- identifikace příležitostí pro nové nebo inovované produkty
- organizovat výzkumné a vývojové práce
- vývoj nového produktu
- uvedení nového produktu na trh
Regulační a sociální procesy
- péče o prostředí
- péče o zdraví
- zaměstnanost
- spolupráce s regionální komunitou

Vliv interních procesů na zvýšení hodnoty firmy (časový i objemový) (obr. 4.3)
Podle autorů BSC (Strategy Maps)

d) Perspektiva „učení se“
Pro využití „nehmotných aktiv“ k zajištění interních procesů zajišťujeme činnosti ve třech částech kapitálu (zdrojů):
- personální zdroje: využití znalostí, know-how
- informační zdroje: schopnosti informačního systému a technologií
- organizační zdroje: přizpůsobení organizace podniku přijaté strategii (včetně kultury firmy)

Rozpracování strategii lze zjednodušení znázornit podle obr. 4.4
Strategická mapa BSC Akční plán
Postupy Cíle Měření Plán.hodnoty Iniciativy Rozpočet
Finanční
perspektiva

Zákaznická
perspektiva

Interní procesy
Učení se .

Žádné komentáře:

Okomentovat