Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Příklad

Příklad (výběr měřítek)
Finanční perspektiva:

Zákaznická perspektiva:

Procesy:

Potenciál:


6.3.4 Stanovení hodnot strategických cílů
Cíle je nutno pospat hodnotou, teprve potom je možné určit konkrétní úkoly pro jejich dosažení (strategické akce, controlling projektu)
Některé příklady doporučeného postupu:
- Porovnání současně dosahovaných hodnot a předpokládaných cílů.
Př.: Strateg. penetrace na trh
• porovnat současné tržní podíly na segmentech
• posoudit plánované změny podílů a zkontrolovat se svými možnostmi
• určit cílovou hodnotu na jednotlivých segmentech, určit celkovou sestavu podílů na segmentech trhu

- Časový plán plánovaných hodnot
Zásada:
• začíná se od konečného cíle (po 3 letech)
• podle strategie i možností podniku se plánuje průběh

Příklad stanovení cílových hodnot
(obecné příklady pro jednotlivé perspektivy, neopisuji žádný projekt)

Finanční perspektiva


Zákaznická perspektiva

Procesy


Perspektiva potenciálu

Žádné komentáře:

Okomentovat