Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

b) Zákaznická perspektiva

b) Zákaznická perspektiva
Pro již uvedené parametry (spokojenost zákazníků, věrnost zákazníků, přínosy zákazníků, ziskový prodej pro zákazníky a podíl na trhu) se přijímají zejména tyto strategie:
- nejlepší prodejní parametry produktu
- cena
- vysoká kvalita
- rychlá realizace prodeje
- nabídka zajišťující možnost výběru produktu
- nejlepší výrobek (předčí obecné výkonnostní parametry produktů na trhu)
- přesnost, účinnost, váha, apod.
- je nejlepší na segmentu trhu
- umožňuje uplatnění i na dalším segmentu trhu
- kompletní plnění parametrů produktů požadovaných zákazníkem
- produkty šité na míru
- nabídka dalších služeb (uvedení do provozu, training zaměstnanců zákazníka, servis
- náklady zákazníka na produkt z pohledu LCC a spolehlivosti
- systém výhradního provedení pro zákazníka
- podle výhradní technologie používané zákazníkem
- umožňující inovace na výhradně používané koncepci

c) Perspektiva interních procesů
Je třeba hledat strategie pro obecně optimální postupy ve všech jednotlivých procesech, aby bylo dosaženo:
- výroby a dodávek produktů pro uspokojení zákazníků
- optimalizace nákladů realizace produktů pro očekávané finanční parametry produktivity

Pro jednotlivé procesy jsou doporučeny následující činnosti (strategie):

Žádné komentáře:

Okomentovat