Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

VÝSLEDNÁ FILOZOFIE FIRMY

 Pokud má dostatek údajů a provedla jejich analýzu → dospěla k rozhodnutím, které bude realizovat
 Souhrn strategií zpracován do marketingového plánu firmy na určité období




2. Interní analýzy jako nástroj pro tvorbu strategie.

 marketingový audit – popis a zhodnocení současné úrovně implementace marketingového řízení a využívání marketingových prvků v jednotlivých procesech (útvarech) společnosti
 analýza postavení na trhu oproti konkurenci
 tržní pozice vlastních výrobků
 definice procesů ve firmě, tvorba přidané hodnoty, nákladovost
 informační systém, zdroje informací, zpracování, využívání
 podrobné finanční analýzy s návrhy na opatření a optimální řešení
Vnitřní zdroje firmy
 působí uvnitř podniku (organizace a řízení, vybavenost, vnitřní konkurence, úroveň rozvoje, umístění podniku, lidské zdroje)

Žádné komentáře:

Okomentovat