Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Řízení jakosti

 provozní metody a činnosti používané ke splnění požadavků na jakost
 jakost – řízení jakostí, komerční důvod, je-li zákazník nespokojen s výrobkem
 bezvadnost, vstupní a výstupní kontrola, kontrola je přenechána na zákazníka  nevýhoda vstupní kontroly je, že vadné zboží stejně projde v důsledku lidské nedokonalosti.
Zlepšování užitných parametrů výrobků
 přes ankety zjistit s čím nebyl spokojen (s kterou vlastností výrobku) a abychom nemuseli zlepšovat celý výrobek, ale jen jeho užitnou část, s kterou nebyl zákazník spokojen
Stabilita jakostních dodávek
 záruky že nebudou vadné výrobky (dodávky) a budou mít minimální výkyvy v příslušných parametrech
 v dodávce obsahují výr. stejnou jakost
 Tato záruka může být zabezpečena:
 zavedením 100% kontroly každého kusu v dodávce - drahá forma kontroly
 vytvořením standardních výrobních a kontrolních podmínek pro zabezpečení vysoké stability jakosti výroby

Žádné komentáře:

Okomentovat