Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Praktický postup při zavádění procesního řízení

I. fáze: Definice
 první a pro úspěch celého projektu klíčová je přípravná fáze, kdy by na základě strategie společnosti a očekávání vlastníků a managementu měly být zodpovězeny otázky :
 Čeho by mělo být projektem dosaženo ?
 Co pro to musíme udělat ?
 Jak toho dosáhneme ?
Tedy musí být jasně určeny společné cíle a jejich měřitelné hodnoty, vyjasněn a odsouhlasen postup včetně použitých nástrojů a technik
 managementu se vyplatí věnovat této fázi dostatek času a nejlépe formou workshopů dohodnout a odsouhlasit výše uvedené otázky. Již na těchto workshopech by mělo proběhnout identifikování hlavních procesů společnosti včetně jejich produktů a mělo by být stanoveno, kterých procesů se změna bude týkat (ne všechny procesy musí být nutně do projektu zahrnuty)
 do této části projektu patří také ustanovení a příprava týmů (vysvětlení účelu a postupu, trénink používaných technik a nástrojů).
 nezbytné je také zahájení trvalého informování zaměstnanců společnosti o tom co, proč a jak je prováděno

Žádné komentáře:

Okomentovat