Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Projektové řízení

- Projektové řízení
- Novodobé procesní řízení
c) Styl řízení
- Změna kultury firmy
- Vztahy mezi zaměstnanci a managementem
- Vtahy mezi majitelem a managementem
- Vztahy k zákazníkům
d) Nástroje řízení
- TQM
- Vyhodnocování spokojenosti zákazníků
- Audit
- Kontrola
Když se změní účel, tak se mění ostatní prvky. Co se tolik nemění je stavební materiál.
Organizování má zajistit uspořádání prvků a vztahů mezi nimi, vede také k určitému řádu v organizaci. Podle E. Dále má zajistit cíle, specializace, koordinace, pravomoc, zodpovědnost.
Rozlišujeme organizování procesní (dynamická stránka objektu a útvarové (statická stránka objektu.)

Žádné komentáře:

Okomentovat