Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

2. Vertikální marketingový systém

3. horizontální marketingový systém

Identifikace tržních segmentů
Identifikace tržních sekventů
Dnes existují 2 základní teorie: a) hromadný marketing – oslovujeme vždy všechny potencionální zákazníky (reklama – COCA COLA, oslovení)
b) cílený marketing – neoslovujeme celý trh, ale pouze jeho část „SEGMENT“ (mužská a ženská populace rozdělení trhu) reklama na holící strojky pro muže
Důvod cíleného marketingu je ušetření fin. prostředků.

Segmentace trhu

Úplná segmentace /rozdělena na 6 částí, úplné rozdělení nebo do částí/

Žádná segmentace Segmentace podle příjmů A: do 20.000,-
B:20.tis- 30 tis, C: 30. tis. nad

Segmentace podle věku A: do 40 let, B: nad 40 let

Žádné komentáře:

Okomentovat