Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

5. Marketingová činnost

- činnost, umožňují prostřednictvím směny uspokojovat potřeby a přání
- vazba podniku s odběrateli
- základní mrg koncepce: výrobní, výrobková, prodejní, marketingová, sociální
- mrg. strategie
Mrg mix
= souhrn nástrojů - produkt, cena, cesta, propagace, kterými fy ovlivňuje potřeby a přání zákazníků na cílových trzích
- podrobněji viz mrgkompl

6. Finanční činnost
- přísun, alokace kapitálu
- rozzdělování zisku
- prognóza, plánování, analýza, kontrola hospod. činnosti podniku
- zahrnuje fin. vztahy s dodavateli, odběrateli, se státem, bankami, pracovníky, vlastníky (akcionáři)

7. Personální činnost
= organizace lidských zdrojů podniku v souladu s jeho potřebami a požadavky
- zahrnuje:
plánování pracovníků
získávání a výběr pracovníků
rozmisťování pracovníků
hodnocení pracovníků
hodnocení a popis pracovních míst
odměňování pracovníků
podnikové systémy vzdělávání
kolektivní vyjednávání
péči o pracovníky
motivace - stimulace pracovníků
tvorbu pracovních podmínek

Žádné komentáře:

Okomentovat