Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

3) ZDROJE INFORMACÍ

3) ZDROJE INFORMACÍ
- existuje mnoho zdrojů informací, které může manažer využívat
- pro názornost jsou sestaveny v následujícím schématu:


- výstup z počítače - porady
- dopisy - pracovní návštěvy
- poznámky - telefonáty
- oběžníky - obchodní obědy
- hlášení - společenské aktivity
- počítačové informace jsou pro banky nesmírně důležité a nepostradatelné, ale nejsou jediným zdrojem informací
- osobní jednání, návštěvy, porady a další aktivity, byť neformální jsou nezastupitelnou součástí získávání informací
- manažer by měl spoléhat na co nejvíce dostupných zdrojů

4) INFORMAČNÍ MANAGEMENT
- vytváření dobrého informačního systému banky – je velice pracnou, složitou a náročnou záležitostí
- výrazným trendem je v současné době přijímání specializovaných informačních manažeru, tj. specialistů, kteří v rámci banky provádějí zejména tyto činnosti:
- strukturují informační požadavky v rámci banky
- zajišťují přímé zapojení budoucích uživatelů informací do procesu vývoje systému
- zpracovávají plány na automatizované systémy, zapojení do nich, popř. vzájemné propojení těchto systémů
- tyto plány realizují

- informační management – činnost, jejíž cílem je zajištění veškerých potřebných informací pro zaměstnance a vedení banky
- tyto informace jsou získávány za rozumnou cenu a jsou k dispozici uživatelům v bance vzhledem k jejich odpovědnosti a na jejím základě mají pracovníci práva ke vstupu do systému

Etapy projektu automatizace

Žádné komentáře:

Okomentovat